lovelinessdairy.blogspot.com

'Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem.' A. Różanek

wtorek, 23 sierpnia 2011

 TAK!

W końcu mogę Was powitać na moim własnym, osobistym blogu! : )) Cieszę się bardzo z tego powodu i sprawia mi to wielką frajdę, bo dotychczas tylko czytałam wypociny innych blogowiczek.
Teraz mam również coś swojego i przyznam, że trochę mnie to wciągnęło : )
Blog będzie poświęcony głównie urodzie, będę Was zasypywać haulami i recenzjami. Od czasu do czasu pojawią się także notki dotyczące mody bądź moje ciuszkowe nowości : )
Podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami i mam nadzieję, że z pozytywnym odbiorem.

 Teraz mimo jeszcze wczesnej godziny idę po kakao i zmykam już pod kołdrę : )
Przesyłam buźki i życzę dobrej nocy : *












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz